Gaziantep Ekonomi Haberleri
Özkoyuncu’dan Marka Olmanın 5 Sırrı

Özkoyuncu’dan Marka Olmanın 5 Sırrı
Özkoyuncu’dan Marka Olmanın 5 Sırrı
Dolphin Ajans Başkanı Nazmi Özkoyuncu, 32 yıllık deneyimiyle reklam müzikleri ve prodüksiyon alanında marka olmanın 5 önemli manifestosunu açıkladı. Uluslararası markalarla çalışan ajans, 2021 yılında Almanya’da Dolphin Global’i kurarak Avrupa reklam sektöründe de yer aldı. Özkoyuncu, marka olmanın püf noktalarını şu şekilde özetledi:
- Jingle’ın önemi: İyi bir jingle, reklamın ruhunu oluşturur ve markanızı akılda kalıcı yapar. Sevilen bir marka haline gelmenizi sağlar ve tercih edilme sıralamasında öne çıkmanıza yardımcı olur.
- Ambalajın etkisi: Ürün ambalajı dikkat çekici ve okunaklı değilse raflarda fark edilmez ve reklama harcanan para boşa gider.
- Sloganın doğru seçimi: Slogan, markanın vaadini içermelidir; tüketiciye sunulan faydayı kısa ve etkili bir şekilde ifade etmelidir.
- İyi bir senaryo: Markanızı anlatan basit ve anlaşılır bir fikir, dikkat çekici olup markanızı sevdirir.
- Yönetmen seçimi: İyi bir yönetmenle çalışmak önemlidir, aksi halde kaliteli bir ürün bile yanlış yönetimle başarısız olabilir.
Nazmi Özkoyuncu, marka olmanın vazgeçilmez bir parçasının markayı iyi anlatan bir reklamın varlığı olduğunu da ekledi.
– GAZİANTEP