Gaziantep Ekonomi Haberleri

Özkoyuncu’dan Marka Olmanın 5 Sırrı

Özkoyuncu’dan Marka Olmanın 5 Sırrı

Özkoyuncu’dan Marka Olmanın 5 Sırrı

Dolphin Ajans Başkanı Nazmi Özkoyuncu, 32 yıllık deneyimiyle reklam müzikleri ve prodüksiyon alanında marka olmanın 5 önemli manifestosunu açıkladı. Uluslararası markalarla çalışan ajans, 2021 yılında Almanya’da Dolphin Global’i kurarak Avrupa reklam sektöründe de yer aldı. Özkoyuncu, marka olmanın püf noktalarını şu şekilde özetledi:

  • Jingle’ın önemi: İyi bir jingle, reklamın ruhunu oluşturur ve markanızı akılda kalıcı yapar. Sevilen bir marka haline gelmenizi sağlar ve tercih edilme sıralamasında öne çıkmanıza yardımcı olur.
  • Ambalajın etkisi: Ürün ambalajı dikkat çekici ve okunaklı değilse raflarda fark edilmez ve reklama harcanan para boşa gider.
  • Sloganın doğru seçimi: Slogan, markanın vaadini içermelidir; tüketiciye sunulan faydayı kısa ve etkili bir şekilde ifade etmelidir.
  • İyi bir senaryo: Markanızı anlatan basit ve anlaşılır bir fikir, dikkat çekici olup markanızı sevdirir.
  • Yönetmen seçimi: İyi bir yönetmenle çalışmak önemlidir, aksi halde kaliteli bir ürün bile yanlış yönetimle başarısız olabilir.

Özkoyuncu'dan Marka Olmanın 5 Sırrı

Nazmi Özkoyuncu, marka olmanın vazgeçilmez bir parçasının markayı iyi anlatan bir reklamın varlığı olduğunu da ekledi.

– GAZİANTEP

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir


ReCAPTCHA doğrulama süresi sona erdi. Lütfen sayfayı yeniden yükleyin.

Başa dön tuşu