Musullu 2024-2025 Strateji Toplantısı ve İhracat Hedefleri

Musullu’nun 2024-2025 Strateji Toplantısı

13 yıldır ev aletleri sektöründe faaliyet gösteren Musullu Küçük Ev Aletleri, 2024 yılı değerlendirme ve 2025 yılı strateji toplantısını Hatay’da gerçekleştirdi. Yeni ürünlerini ramazan ayı ile birlikte ilk kez piyasaya sunmayı planlayan Musullu, uluslararası bir marka olan National’ı bünyesine kattığını bu toplantıda açıkladı.

İhracata ağırlık vermeliyiz

Musullu Yönetim Kurulu Başkanı Adil Bulur, Türkiye üreticilerinin çok başarılı ürünler ürettiklerini belirterek ihracata daha fazla yönelmeleri gerektiğine dikkat çekti. Ülkeye döviz girdisinin artırılması gerektiğinin altını çizen Bulur, bunun iş dünyası için elzem olduğunu söyledi.

2025 yılında yüzde 30 büyüme hedefindeyiz

Adil Bulur, Türkiye genelinde her yıl yüzde 30 oranında büyüme sağladıklarını ve buna paralel olarak müşterilerin talepleri doğrultusunda ürün yelpazelerini geliştirdiklerini belirtti. Musullu ürünlerinin kullanıldığı evlerde Musullu firmasının birer temsilcisi olarak görüldüğünü vurgulayan Bulur, ürünlerini tüketim amaçlı değil, uzun süreli kullanım amaçlı ürettiklerini ifade etti.

2025 yılından umutluyuz

Suriye’de ve Filistin’de savaşın bitmesi ile 2025 yılından umutlandıklarını belirten Adil Bulur, “2025 yılı inşallah çok güzel bir yıl olacak, beklentimiz bu yönde şekilleniyor” dedi.

National markasının yıldızı yeniden parlayacak

National markasının yaklaşık 15 yıldır bünyelerinde bulunduğunu ancak piyasaya yeni sürdüklerinin müjdesini veren Musullu Yönetim Kurulu Başkanı Adil Bulur, “Yakın zamanda dünya piyasalarında National markası yerini alacak. Musullu olarak her yere, her ülkeye ulaşmamız mümkün değil. Özellikle ihracatta ürünlerimizi National olarak belirledik. Bu manada partner firma olarak National markamız ile hareket etme noktasında ekiplerimiz çalışmalar yürütüyorlar, inşallah bu çalışmalar neticesinde National markasının yıldızı yeniden parlayacaktır” şeklinde konuştu.

Kaynak: Sondakika

Exit mobile version