Volvo XC40 Elektrikli Araçta Uzun Servis Süreci ve Değişim Talebinin Reddedilmesi

Volvo XC40 Elektrikli Araçta Uzun Servis Süreci ve Değişim Talebinin Reddedilmesi

Volvo XC40 Elektrikli Araçta Uzun Servis Süreci ve Değişim Talebinin Reddedilmesi

Gaziantep’te bir tüketici, yaklaşık iki yıl önce sıfır kilometre olarak aldığı Volvo XC40 elektrikli model aracında yaşadığı sorunla mağdur oldu. Kısa süre sonra arıza veren araç, 8 ay boyunca servis merkezinde tamir edildi. Araçta elektrik aksamındaki problem nedeniyle sistem tamamen kilitlenmiş, servis aracı uzun süre onarmakta zorlandı. Müşteri, aracın kusurlu olduğunu belirterek değişim talebinde bulundu ancak bu talep servis ve Volvo tarafından kabul edilmedi.

Müşterinin avukatı Suat Gençal, büyük bir markanın böyle bir durumda müşterisinden beklenen desteği göstermemesinin kabul edilemez olduğunu vurguladı. 8-9 ay gibi uzun bir servis süresinin ardından, yasal olarak aracın yenisiyle değiştirilmesi gerektiğini belirtti. Ayrıca dünya çapında sağlamlığıyla bilinen Volvo markasının bu tavrının tüketiciyi mağdur ettiğini ve hukuki süreçlerin devam ettiğini açıkladı.

Yaşanan bu olay, elektrikli araçların teknik ve servis bakım süreçlerinin önemini bir kez daha gösterirken, tüketicinin haklarının korunması gerektiğini ortaya koyuyor.

Kaynak: Sondakika

Exit mobile version