Musullu, Zuchex 2024 Fuarı’nda National Markasıyla Büyüme Hedeflerini Paylaşıyor
Musullu, Zuchex 2024 Fuarı’nda National Markasıyla Büyüme Hedeflerini Paylaşıyor
Küçük ev aletleri sektöründe hızlıca Türkiye’nin sevilen markalarından biri haline gelen Musullu, 11-14 Eylül 2024 tarihleri arasında Tüyap Fuar ve Kongre Merkezi’nde gerçekleşecek 35. Uluslararası Zuchex Ev ve Mutfak Eşyaları Fuarı’na bu yıl dünya markası National ile katılıyor. Fuar kapsamında Musullu, yeni ürünlerini yerli ve uluslararası alıcıların beğenisine sunmayı planlıyor.
Geçtiğimiz yıl Zuchex’te yakaladıkları başarının ardından Türkiye genelinde yüzde 80 oranında bayilik ağı oluşturan Musullu Küçük Ev Aletleri, teknoloji çeşitliliği ve güçlü marka kimliğiyle National markasıyla birlikte hem yerli hem yabancı yatırımcılara önemli fırsatlar sunuyor.
Başkan Adil Bulur, 2025 yılı için %30 büyüme hedeflerini adım adım gerçekleştirdiklerini belirterek; ülke ekonomisine katkı yapmanın ve uluslararası pazarlarda etkin olmanın öncelikleri olduğunu söyledi. Üretim ve ürün çeşitliliğini artırdıklarını ve National markasına yeni ana ve tali partnerler arayışlarının sürdüğünü ifade etti.
İhracatta National markasına özel stratejiler geliştirdiklerini söyleyen Bulur, ürünlerini uluslararası pazarlarda National adıyla sunduklarını ve bu önemli markanın yıldızının Zuchex Fuarı’nda yeniden parlayacağını vurguladı. Partner arayışlarını fuarda hızlandırmayı hedefliyorlar.
Musullu’nun “Alan da Satan da Mutlu” sloganıyla Türkiye ve dünya pazarlarında daha güçlü bir konuma ulaşmayı hedeflediğini aktaran Başkan Bulur, sektörlerinde yatırımlarını ve atılımlarını sürdüreceklerini ekledi. Başarı yolunda inanan ve destek verenlerle ilerlediklerini belirtti.
Kaynak: Sondakika – GAZİANTEP
