AFAD 1250 Personel Alımı 2025: Başvuru Şartları ve E-Devlet Detayları

AFAD 1250 Personel Alımı 2025: Başvuru Şartları ve E-Devlet Detayları

AFAD 1250 personel alımı 2025: Başvuru şartları nelerdir? İşte e-Devlet başvuru ekranı

AFAD 1250 personel alacağını resmen açıkladı. Yakın tarihte yayımlanan duyuruda AFAD, bünyesine 71 şehirden istihdam edilmek üzere 1250 personel alımı yapacak. Başvuru ekranı açıldı ve başvuru detayları iş arayanlar tarafından merak ediliyor. AFAD 1250 personel alımı hakkında başvuru şartları, kontenjan bilgisi ve bilmeniz gereken başvuru adımlarını sizler için derledik.

AFAD 1250 PERSONEL ALIMI BAŞVURU TARİHİ
AFAD 1250 personel alımında başvurular Kasım ayında başladı. Başvurular yalnızca e-Devlet platformundan alınacaktır. 5 Kasım 2025 tarihinde başlayan başvurular en geç 11 Kasım 2025 tarihine kadar devam edecek.
Başvuru Tarihleri: 5 – 11 Kasım 2025

AFAD 1250 PERSONEL ALIMI KONTENJAN BİLGİSİ
AFAD taşra teşkilatı biriminde istihdam edilmek üzere;

E-DEVLET’TEN BAŞVURU NASIL YAPILIR?
T.C. Kimlik numaranız ve şifreniz ile e-Devlet platformunda giriş yaptıktan sonra “AFET VE ACİL DURUM YÖNETİMİ BAŞKANLIĞI – SÖZLEŞMELİ ARAMA VE KURTARMA TEKNİKERİ İLE SÖZLEŞMELİ ARAMA VE KURTARMA TEKNİSYENİ ALIM İLANI” ilanına tıklayıp buradan “Başvuru” butonuna tıklayınız. Ardından gerekli adımları takip ederek başvuruda bulunabilirsiniz.

BAŞVURU ŞARTLARI NELERDİR?
Adaylardan genel olarak 657 sayılı devlet memurları kanunun 48. maddesindeki şartlar aranacak. Ayrıca 2024 yılında yapılan KPSS’den Ön Lisans için P93 ve Lisans için P3 puan türünden en az 60 puan almış olmak şartı aranacaktır.

ALIMLAR 71 ŞEHİRDE GERÇEKLEŞECEK

Sıra No | İl | Arama ve Kurtarma Teknikeri | Arama ve Kurtarma Teknisyeni

TOPLAM | | 77 | 1173

Kaynak: Haber7

Exit mobile version