Hepsiburada Efsane Kasım Kampanyasında Satış ve Trafik Rekorları Kırdı
Hepsiburada Efsane Kasım Kampanyasında Satış ve Trafik Rekorları Kırdı
Hepsiburada, Türkiye’nin en büyük alışveriş dönemlerinden biri olan Efsane Kasım kampanyasında ziyaretçi ve satış rekorları kırdı. Platform, bu kampanya süresince dakikada ortalama 532 ürün satarak tüm zamanların en yüksek trafiğine ulaştı. Türkiye genelinde 100 bini aşkın iş ortağının katıldığı kampanya döneminde sipariş sayısı geçen yıla göre %16 artış gösterdi. En çok tercih edilen kategoriler arasında cep telefonu, küçük ev aletleri ve bilgisayar ürünleri yer aldı.
Kampanya döneminde 300 binden fazla yeni kullanıcı Hepsiburada’yı deneyimledi ve alışverişlerin %90’ı mobil uygulama üzerinden gerçekleşti. Özellikle 11 Kasım günü en yoğun alışveriş saatleri 21.00-23.00 aralığında oldu. Ülke genelinde İstanbul, Ankara ve İzmir’in yanı sıra Bursa, Kocaeli, Antalya ve Gaziantep gibi iller en yüksek sipariş ve satış hacmine sahip oldu. Ardahan, Hakkari ve Osmaniye ise satışlarını en çok artıran iller arasında yer aldı.
Hepsiburada platformundaki işletmeler, kampanyada toplam iş hacminin %72’sini oluşturdu ve 2.500’den fazla işletme ise bu dönemde e-ticarete ilk kez adım attı. Elektronik ve mobil kategorilerde cep telefonu, laptop, robot süpürge ve LCD televizyon gibi ürünler ön plana çıktı. Ayrıca, 22 ayar altın bilezikler yatırım amaçlı alışverişlerde rağbet gördü. Giyim kategorisinde sweatshirt, sağlık ve güzellikte sporcu besinleri, ev-yaşamda yastık, züccaciyede düdüklü tencere en çok tercih edilen ürünler arasında yer aldı.
En çok görüntülenen ürünler cep telefonu modelleri olurken, spor ayakkabılar ve laptoplar da yoğun ilgi gördü. Apple, LEGO, Stanley, Fissler ve Philips en çok aranan markalar arasında yer alırken; iPhone 15, lego, termos, düdüklü tencere ve kahve makinesi en çok aranan ürünler oldu. Kullanıcıların favorilerine en çok eklediği ürün ise Magly çocuklar için manyetik ahşap bloklar oldu. Ayrıca çocuk kitapları, robot süpürgeler, tabletler ve hava temizleyiciler kategorilerinde de büyüme yaşandı.
Kampanya süresince birlikte satın alınan ürün kombinasyonları arasında kağıt havlu ve tuvalet kağıdı, eşofman ve sweatshirt, saç bakım ürünü ve şampuan en sık görülenler oldu. HepsiJET teslimat ağı, Kasım ayında toplam 14,5 milyon kilometre yol kat etti ve aynı gün içinde teslim edilen 130 bin sipariş ile müşterilere hızlı hizmet sundu. En hızlı teslimat ise 1 saat 48 dakika içinde gerçekleştirildi. Hepsiburada Premium üyeleri ise siparişlerin %71’ini oluşturarak özel avantajlardan faydalandı.
Kaynak: Haber7
