Gaziantep Ekonomi Haberleri

Baymak, Geniş Teknik Servis Ağıyla Müşteri Memnuniyetini Artırmayı Hedefliyor

Baymak, geniş teknik servis ağıyla müşteri memnuniyetini yükseltmeyi amaçlıyor

Baymak, Türkiye’nin yaklaşık 350 noktasındaki geniş teknik servis ağıyla müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutmayı hedefliyor. Şirketin açıklamasına göre, markaların ürünlerini sürekli olarak iyileştirmesi ve beklentilere uygun hale getirmesi, müşteri memnuniyetini artırmanın temel yollarından biri olarak öne çıkıyor. Müşteriler, markalardan karşılaştıkları sorunlarla ilgili hızlı geri dönüş almayı beklerken, etkili bir çözüm önerildiğinde markaya olan bağlılıkları artıyor. Teknik servis, ürün arızalarında çözüm sunmakla kalmayıp, müşteri deneyimini, markaya güveni ve bağlılığı doğrudan etkileyen önemli bir fonksiyon olarak öne çıkıyor. İklimlendirme sektöründe 55 yıllık geçmişe sahip olan Baymak, bu konuya verdiği önemi stratejisine yansıtarak müşteri memnuniyetini odağına alıyor. Şirket, Türkiye’nin yaklaşık 350 noktasındaki yetkin teknik servis ağıyla hizmet kalitesini en üst noktaya taşıyor. Teknik servis hizmetlerindeki yüksek memnuniyet oranı, şirketin yeni müşteri kazanımını artırmasını sağlıyor. Baymak’ta yaşadığı iyi bir teknik servis deneyimi sonrasında olumlu yorumlar yapan ve markadan aldığı hizmetten duyduğu memnuniyeti aktaran müşterilerin yorumları, potansiyel müşterilerin daha kolay karar vermesine katkıda bulunuyor. Başarılı teknik servisleri sayesinde ürün ve hizmetlerinin kalitesini daha iyi takip eden ve geri bildirimler doğrultusunda iyileştirmeler yapan marka, AR-GE ve üretim süreçlerine sağlanan bilgi akışıyla ürün kalitesini artırıyor. Müşterilerden gelen geri bildirimlerde hızlı servis, titiz ve temiz çalışma, ince işçilik, ürün hakkında doğru bilgilendirme ve güler yüzlü hizmet konularında teknik servis hizmetindeki memnuniyet oranı yüksek çıkıyor.

ÇALIŞANLARA VE SEKTÖR PROFESYONELLERİNE ÜCRETSİZ EĞİTİM VERİLİYOR

Baymak, Geniş Teknik Servis Ağıyla Müşteri Memnuniyetini Artırmayı Hedefliyor

Baymak’ın müşteri memnuniyetini en üst düzeye taşımak için aldığı birçok aksiyon bulunuyor. Bunlar arasında İzmir, Ankara ve Gaziantep’teki şirket akademileri bünyesinde çalışanlar ve sektör profesyonellerine verilen ücretsiz eğitimler yer alıyor. Şirket, bayi ve servislerinin kişisel ve ticari gelişimlerine katkı sağlamak amacıyla 2024’ten itibaren çevrim içi eğitimler de düzenliyor. Bu eğitimler, alanında uzman profesyonel eğitmenler tarafından gerçekleştiriliyor. Ürün özelinde düzenlenen eğitimlerin yanı sıra sektörel gelişmeler ve müşteri iletişimi gibi konularda da destek sağlanıyor.

KAYNAK: AA

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Başa dön tuşu