Gaziantep Ekonomi Haberleri

Hepsiburada Efsane Kasım’da Satışlarda Yüzde 16’lık Rekor Artış Yaptı

Hepsiburada Efsane Kasım’da Satışlarda Yüzde 16’lık Rekor Artış Yaptı

Hepsiburada Efsane Kasım’da Satışlarda Yüzde 16’lık Rekor Artış Yaptı

Hepsiburada Efsane Kasım’da Satışlarda Yüzde 16’lık Rekor Artış Yaptı

Türkiye’nin önde gelen e-ticaret platformu Hepsiburada, Efsane Kasım kampanyasında satışlarda yüzde 16’lık önemli bir artış yaşadı. Kampanya döneminde platformda dakikada 532 ürün satılırken, alışverişin büyük çoğunluğu mobil uygulama üzerinden gerçekleşti. Kasım ayının en yoğun alışveriş günü olan 11 Kasım’da, kullanıcıların en aktif olduğu saatler 21.00 ile 23.00 arasındaydı.

Kampanya sürecinde Türkiye genelinde 100 bini aşkın iş ortağı yer aldı ve satışların yüzde 72’si bu işletmeler tarafından yapıldı. Ayrıca 2.500’den fazla işletme ilk kez Efsane Kasım’da e-ticarete adım attı. Siparişlerde en fazla rağbet gören kategoriler arasında cep telefonları, küçük ev aletleri, bilgisayarlar, elektronik ve mobil ürünler yer aldı. Yatırım amaçlı alışverişlerde ise özellikle 22 ayar altın bilezikler tercih edildi.

Kamuoyunu dikkat çeken diğer alışveriş trendleri arasında; giyim kategorisinde sweatshirtler, sağlık ve güzellik kategorisinde sporcu besinleri, ev-yaşamda yastıklar, züccaciyede düdüklü tencereler, temel tüketimde tuvalet kağıdı ve gıda kategorisinde fındık kreması öne çıktı. En çok görüntülenen ürünler olarak cep telefonları, spor ayakkabıları, sweatshirtler ve laptoplar yer aldı. En çok aranan markalar Apple, LEGO, Stanley, Fissler ve Philips olarak sıralandı.

Coğrafi olarak bakıldığında ise alışveriş hacmi büyük şehirlerin yanı sıra Bursa, Kocaeli ve Antalya gibi illerde de yoğunlaştı. Satışlarını geçen yıla göre en çok artıran iller arasında ise Ardahan, Hakkari ve Osmaniye bulundu. Efsane Kasım döneminde HepsiJET teslimat araçları toplam 14,5 milyon kilometre yol kat ederken, teslimatlar genellikle aynı gün yapılarak kullanıcı memnuniyeti üst seviyede tutuldu. En hızlı teslimat 1 saat 48 dakika gibi kısa bir sürede gerçekleştirildi.

Ayrıca Hepsiburada Premium üyeleri, kampanya boyunca siparişlerin yüzde 71’ini oluşturdu ve sundukları avantajlardan yararlandı. Bu veriler, Hepsiburada’nın Türkiye’de e-ticaret alışkanlıklarının şekillenmesinde önemli rol oynadığını gösteriyor.

Kaynak: Ensonhaber

Hepsiburada Efsane Kasım’da Satışlarda Yüzde 16’lık Rekor Artış Yaptı

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir


ReCAPTCHA doğrulama süresi sona erdi. Lütfen sayfayı yeniden yükleyin.

Başa dön tuşu