Gaziantep Ekonomi Haberleri

Kärcher Türkiye’nin 2026 Mağazalaşma ve Büyüme Stratejisi

Kärcher Türkiye 2026 büyüme stratejisini paylaştı

Kärcher Türkiye 2026 büyüme stratejisini paylaştı

Temizlik teknolojilerinde dünya devi Kärcher, Türkiye’de sektörün lider markası olma hedefiyle hayata geçirdiği konsept mağazalarına yenilerini ekliyor. Kärcher Türkiye, 2026 yılında perakende stratejisinde mağazalaşma hedefi doğrultusunda güçlü adımlar atmaya devam ediyor. Kärcher Türkiye’nin bölgesel erişimi güçlendiren temel bir büyüme alanı olarak konumlandırdığı mağazalaşma stratejisi kapsamında, İstanbul’da açılan ikinci Kärcher Store, Adana ve İzmir’de açılışı gerçekleştirilen yeni lokasyonlar öne çıkıyor.

Kärcher Türkiye 2026 büyüme stratejisini paylaştı

MAĞAZALAŞMA STRATEJİSİNDE GÜÇLÜ ADIMLAR
Kärcher, Güneydoğu Anadolu bölgesinde önemli hizmet ve satış merkezlerinden biri olmayı hedefleyerek Gaziantep’te yeni bir Kärcher Center açmaya hazırlanıyor. Ayrıca, Ankara ve İstanbul Anadolu Yakası’nda açılacak yeni mağaza yatırımlarıyla 2026 yılı ulusal mağaza ağı stratejisini genişletiyor.

Kärcher Türkiye 2026 büyüme stratejisini paylaştı

ESKİŞEHİR’DE YEPYENİ BİR SHOP-IN-SHOP KONSEPTİ
Kärcher, Shop-in-Shop modeliyle modern perakende alışkanlıklarına uyum sağlayan, çok kanallı erişimi artıran ölçeklenebilir yapılar kurmayı amaçlıyor. Eskişehir’de açılacak Shop-in-Shop konsepti tüketiciyi Kärcher ayrıcalıklarıyla buluşturmaya hazırlanıyor.

ANTALYA VE İZMİR MAĞAZALARI YENİ LOKASYONLARDA HİZMET VERECEK
Kärcher Türkiye, Antalya ve İzmir’deki mağazalarını yenileyerek stratejik konumlara taşıyor. Bu sayede müşteri deneyimini artırarak marka görünürlüğünü güçlendirmeyi hedefliyor. 2026 yılında Türkiye genelindeki mağaza ağını güçlendirmeye odaklanan Kärcher, pazar liderliğine emin adımlarla ilerliyor.

Kaynak: Ensonhaber

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir


ReCAPTCHA doğrulama süresi sona erdi. Lütfen sayfayı yeniden yükleyin.

Başa dön tuşu