Trendyol Kasım Kampanyalarında Tarihi Başarıya İmza Attı

Trendyol Kasım Kampanyalarında Tarihi Başarıya İmza Attı
Trendyol Kasım Kampanyalarında Tarihi Başarıya İmza Attı

E-ticaret platformlarından Trendyol, Kasım ayında düzenlediği kampanyalar sayesinde hem Türkiye hem de uluslararası pazarlarda büyük bir başarı elde etti. 15 farklı ülkede eş zamanlı yürütülen kampanyalarla, Trendyol birçok ülkede alışveriş kategorisinde bir numaralı uygulama olmayı başardı.
Yürütülen Süper Alışveriş Günleri ve Efsane Günler kampanyaları, satıcıların yurt içi ve yurt dışı pazarlardaki işlerini büyütmelerine önemli katkı sağladı. Trendyol, kampanya sürecinde pazarlama, lojistik ve finansman alanlarında iş ortaklarına çok sayıda destek sunarak KOBİ’lerin Türkiye’de ve yurt dışında milyonlarca müşteriye ulaşmasını sağladı. Platformda satıcıların toplam satışlar içindeki oranı %90’ın üzerinde gerçekleşti.
Kasım ayı boyunca Trendyol’a 2 milyarın üzerinde ziyaret gerçekleşirken, bu ziyaretlerin 550 milyondan fazlası yurtdışından geldi. Kampanya döneminde toplam 140 milyon ürün satışı yapılırken, günlük ortalama aktif kullanıcı sayısı 30 milyonu aştı.
Lojistik anlamında ise tüm faaliyet gösterilen pazarlarda günlük 5,2 milyon kargo sevkiyatı ile yeni bir rekor kırıldı. Trendyol, Suudi Arabistan, Birleşik Arap Emirlikleri, Romanya, Yunanistan, Bulgaristan ve Moldova’da mobil uygulama mağazalarında alışveriş kategorilerinde ilk sırada yer aldı.
En çok e-ihracat yapan şehirler arasında Bursa, Denizli ve Gaziantep öne çıkarken, uluslararası pazarlarda Riyad, Bükreş ve Bakü en aktif alışveriş bulunan şehirler oldu. Kocaeli, Bursa ve Kayseri’deki satıcılar ise toplam satış performansında önceliği aldı.
Kaynak: Sondakika



